ارائه کننده مانتو پولکی ارزان

مانتو های پولکی در انواع و طرح های مختلف توسط تولید کنندگان ماهر کشورمان تولید می شود و در رنگ بندی های مختلف به بازار فروش عرضه می شود تا در دسترس مشتریان قرار گیرد.

ارائه کننده مانتو پولکی ارزان این مانتو ها را با توجه به کیفیت و نوع جنس مانتو به فروش می رساند،این نوع مانتو ها که مورد پسند بیشتر خانم ها واقع شده است در همه شهرهای کشور تولید می شود.

ارائه کننده مانتو پولکی ارزان

جنس پارچه انواع مانتو پولکی

جنس پارچه انواع مانتو پولکی مانتو پولکی یکی از انواع مانتو هایی است که از پولک های براق در تولید پارچه آن به کار رفته است که این پولک های روی پارچه برای تزیین و زیبا تر شدن لباس صورت گرفته است.

جنس پارچه انواع مانتو پولکی: یکی از انواع جنس پارچه مانتو پولکی جنس توری است که چون بسیار نازک هستند باید برای این مانتو ها آستر هم دوخت تا قابل استفاده باشند.

پارچه پولکی دو رو هم وجود دارد که هر دو روی لباس دارای پولک های براق و تزیینی است که طرفداران زیادی را در بین خانم ها دارد و چون متقاضیان زیادی را دارد تولید آن هم بیشتر است.

پارچه های پولکی از جنس مخمل که به تازگی وارد بازار شده اند و بسیار زیبا و جذاب می باشند این نوع مانتو ها که پارچه های مخمل دارند در بازار زیاد به چشم می خورند.

مانتو ها با پارچه پولکی که زمینه آن لمه است هم در بازار زیاد است این پارچه ها چون کشی هستند و کش می آیند تقریبا بر تن همه افراد می نشیند زیرا که ویژگی کشسانی دارد.

مانتو پولکی با جنس حریر که این نوع مانتوها چون خیلی نازک هستند و قابل استفاده در بیرون از منزل نیستند بنابراین باید برای زیر این مانتوها آستر دوخت تا قابل پوشیدن باشند.

مانتو مشکی پولکی هم در بازار فروش موحود است که به خاطر طرح و رنگی که دارد قابل استفاده در همه مکان ها می باشد این نوع مانتو بسیار شیک و زیبا می باشد.

فروش عمده مانتو پولکی مشکی

فروش عمده مانتو پولکی مشکی فروش عمده مانتو پولکی مشکی در تولیدی های کشور صورت می گیرد که چون به صورت مستقیم خریداری می شود و دست واسطه در میان نیست بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تولید مانتو در همه رنگ ها و طرح ها توسط تولید کنندگان خوب کشور ما انجام می شود که این نوع مانتو ها چون جنس و طرحی مختلف دارند در نتیجه قیمت متفاوتی را هم دارا می باشند.

در کل اگر مانتو با کیفیت مطلوب تولید شود قیمت آن به مراتب بالاتر از مانتویی است که کیفیت پایینی را دارد و طول عمر آن هم کمتر است.